دانشجویان دکتری مدیریت دولتی ورودی 93

به منظور تبادل اطلاعات علمی و اطلاع رسانی ایجاد شده است

دانشجویان دکتری مدیریت دولتی ورودی 93

به منظور تبادل اطلاعات علمی و اطلاع رسانی ایجاد شده است

دانشجویان دکتری مدیریت دولتی ورودی 93

یه نام خدا
این وبلاگ برای دانشجویان دکتری رشته مدیریت دولتی با گرایشهای مختلف ورودی مهر ماه سال1393 دانشگاه کرمان به منظور تبادل اطلاعات علمی و اطلاع رسانی با همکاری دکتر سلطانی نژاد و دکتر پارسا ثبت گردیده است - نادیا ایزی
للّهُمَّ إِنّی أَسْئَلُک َ عِلْماً نافِعاً ،وَ قَلْباً خاشِعاً ،وَ یَقیناً شافِیاً ، وَ عَمَلا زاکِیاً ، وَ صَبْراً جَمیلا، وَ أَجْراً جَزیلا
خدایا من ازتو، دانشی مفید و دلی ترسنده و یقینی شفابخش و عملی پاک و صبری جمیل و پاداشی فراوان می طلبم. برگرفته از زیارت ناحیه مقدسه اشکواره امام زمان علیه السلام بر امام حسین علیه السام.

پیوندهای روزانه

خدایا، بار پروردگارا: مرا به اندیشیدن؛ به تفکر و تعقل و استدلال و حقیقت بینی راهنمایی کن.

خداوندا: به من بیاموز تا دلی را به خاطر تو نسوزانم! قلمی را در راه تو نشکنم! اندیشه ای را به نام تومحبوس نسازم!
 
خدایا: به من کمک کن تا همیشه تابع خرد اندیشی وکمال ورزی باشم ، نه تابع جمع، که بسیاری مواقع، جمع چون اسلاف خود راه را به خطا میرود.
 
خداوندا: مرا یاری رسان تا قدرت خود را باور کنم و دریابم که چنان نیرویی در من است که اگر وجود خود را صرف علم و دانش نمایم، روزی همه رازهای پنهان هستی را می گشایم و بر همه نیروهای پیدا و پنهان مسلط می شوم.
 
بارالها : به من کمک کن تا همه قدرتهایی را که موازی با قدرت تو فرض کرده ام را تنها زیر مجموعه ای از قدرت تو بدانم و در دوست داشتن خوبی ها و نیکان هرگز غلو نکنم.
 
خدایا: به من کمک کن تا یاد بگیرم که هرکس و هر چیز حتی اگر بهترین هم باشد؛ تنها لایق بهره بردن و پند گرفتن است و شایسته نیست  که مسخ آن باشم.
 
خدایا: به من بیاموز تا به بندگانت عشق بورزم و خدمت کردن به بشریت را سر مشق اعمالم قرار دهم و نخواهم برای خشنودی تو دیگری را بیازارم.
 
پروردگارا: به من کمک کن تا خوی بت پرستی را از وجود خود دور کنم  و هر چیز را از سعی و کوشش خود بخواهم و تنها از تو مدد بجویم نه از واسطه ها، که پناه بردن به واسطه ، همان خوی بت پرستی است.

 خدایا: بمن کمک کن تا باورهایم را در جهت عقل و خرد خویش سوق دهم و هر باور بی پایه واساس را سرمشق زندگی خویش قرار ندهم.
 
خدایا:  به من بیاموز تا یقین حاصل کنم که: تو زمانی از من خشنودی که عمر خود را به هرزه گی یا خرافات تلف نکنم و ضمن لذت و بهره بردن از زندگی به کمک هم نوعان خود بشتابم و آنی از تحصیل علم وتلاش و کوشش باز نایستم  و هر ادعایی را با عقل بیدار بسنجم تا در دام جهل و بی خبری دچار نشوم.که بیشتر فریبکاران ابتدا با نام تو مرا می فریبند.  آمین یا رب العالمین